Monday 31 March 2014

затоа што

Сеуште те чекам.
Од денот кога ме остави, сеуште се надевам.
Сеуште свежо се сеќавам на се, дури и на моментот кога прв пат ме бакна.. 
Ти замина и сега се однесуваш со мене на најладниот можен начин, но во мене сеуште не згаснува љубовта која ја чувстувам за тебе.
Сеуште ти ги подавам рацеве да се вратиш.
Сеуште...
а можеби и подобро,и полесно ќе беше да те пуштев само така да заминеш. Да, можеби полесно ќе беше само така да се разделиме и без ниту трага и глас да се оставиме во минатото. 
Но јас го одбрав потешкиот пат бидејќи да те пуштев од тебе би значело дека се откажувам од сопствената љубов кон тебе. Не можев, и не можам да го направам тоа.
Но, би сакала само да знаеш,
и да го избрав полесниот пат и да дозволев да станеме само странци со мемории, и ти да заминеше од мојот живот..пак ќе беше тука.
..затоа што, некои луѓе и кога ќе си заминат,остануваат.


No comments:

Post a Comment